Domov Zdravé a fit Zdravý obed do práce: Morská ryba s čínskou zeleninou

Zdravý obed do práce: Morská ryba s čínskou zeleninou

Autorka Jana Štrbková
morská ryba s čínskou zeleninou recept

Už nemusíte byť odkázané na firemné jedálne. Stačí, keď si pripravíte do boxu tento vynikajúci a zdravý obed do práce. Je to morská ryba s čínskou zeleninou.

morská ryba s čínskou zeleninou recept
Vynikajúci, zdravý obed do práce, to je morská ryba s čínskou zeleninou. Zdravé a fit Zdravý obed do práce: Morská ryba s čínskou zeleninou European
Videorecept titul
Videorecept popis
Vytlačiť recept
Porcie: 2
Nutrition facts: 200 calories 20 grams fat
Hodnotenie 5.0/5
( 1 počet hlasov )

Ingrediencie

100 g stonkového zeleru, 1 mrkvu, 50 g zelených fazuliek, 150 g filety z morskej tresky, 1 limetku, 3 PL sladkej smotany, 1 PL medu, ½ ČL dijonskej horčice, ½ ČL kurkumy, čerstvo zomleté čierne korenie, štipku mletého anízu, 10 g čerstvého zázvoru, 1 strúčik cesnaku, 1 stonku koriandra

Postup

Zeler a mrkvu nakrájame na jemné prúžky. Oboje povaríme 2 minúty v slanej vriacej vode. Rybiu filetu umyjeme, osušíme a pokvapkáme lyžičkou limetkovej šťavy. Zmiešame smotanu, 1 PL limetkovej šťavy, med horčicu, kurkumu, aníz a čierne korenie. Zázvor a cesnak ošúpeme, nasekáme nadrobno a vmiešame do zeleniny. Zeleninu s rybou vložíme do zapekacej misky, trochu osolíme a prelejeme ochutenou smotanou. Zakryjeme alobalom a pečieme asi 20 minút pri teplote 180 °C. Posypeme nasekaným koriandrom. Spolu uložíme do škatuľky.

Porcia obsahuje asi 475 kcal

Tip Medových motúzov

Ak potrebujete pripraviť obed aj pre deti, na panvici orestujte rybie filety na kúsku masla a pridajte čerstvú zeleninu.

Ešte si prečítajte

Zanechať komentár

Webová stránka používa cookies, aby bola pre vás atraktívnejšia. Predpokladáme, že s tým súhlasíte, ale môžete sa odhlásiť, ak si budete priať. Súhlasím Čítaj viac

Privacy & Cookies Policy
VA-146072466-1